ponyhorses

Direktlänk till inlägg 17 september 2013

Förlåt !!!

Av Molly Nyberg - 17 september 2013 19:35

Hej och förlåt så mkt att jag inte har bloggat på typ över en månad !!!! Men nu hade jag tänkt att vända om jag ska nu försöka att lägga in inlägg så ofta jag kan. Men nu hade jag tänkt att inleda detta blogg inlägg med en bildbomb på Magdalena och Betty 

                     jag det var dom. Här kommer även en kort film på när Betty sparckar backut



   så ses :)


 
 
Ingen bild

O herre

17 september 2013 20:54

O herre ungar.. Förstår ni att ni rider livs levande djur?
Inte konstigt att hästen sprkar.. Där sitter hon och sprakar med sporrar. Jag rider, jag vet. Men om den där tjejen ska ha sporrar så borde hon använda de rätt. Sporrar är BARA till för att hjälpa till med skänkeln. Och spöt också. Men att sitta o sparka hästen.. Om hon inte vet hur man rider så kanske hon ska skaffa en duktig dressyrtränare. Lär er att skänkla, inte sparka. GROW UP!
Lär er rida innan ni skaffar sporrar! Arg jag blir av att se de där! Jag tycker ni ska kolla igen videon noga!! LÄR ER! Jag hatar att se när hästar blir sparkade med sporrar! Jag är 13 år som skriver detta. Jag rider. Jag tar lektioner av dressyr och hopptränare. Gör de ni med. Snälla, lär er.

 
Ingen bild

Men Hallå

19 september 2013 16:06

jag är faktiskt 20 år och jag rider problem hästar. och jag tycker faktiskt att hon som rider rider hästen jätte bra. man kan inte sitta och säga att man rider dåligt när man skälv inte vet hur hästen är och inte vet hur situationen är. så man ska ej säga något om man ej vet hur det är.

 
Molly

Molly

9 mars 2014 18:31

Du som skriver så om min kompis jag vet att det e länge sedan men ändå måste rå detta ur mig ! Det är väldigt omoget att skriva saker till en person och göra det anonymt! Jag blir så ireterad av folk som skriver dumma saker till en annan person som inte ens vet hur stvationen är! Betty är ingen änkel ponny och Magda rider henne bra! Så jag tycker du som skriver dig som o herre, det var mycket omoget att göra dig anonym!! Så omoget !!!!!!!

http://Ponyhorses.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly Nyberg - 10 oktober 2013 11:35

Hej denna vecka har varit bra och dom här sakerna har jag gjort med Betty; Måndag; hoppat och det gick jätte bra och red ut på sluet vilket jag aldrig har gjort på henne tidigare själv. Tisdag; På lektionen fick vi rida i jockey läder villket var jä...

Hej

Av Molly Nyberg - 3 september 2013 07:33

Nu sitter jag på bussen på väg till världens bästa skola och sedan till lilla Betty Boop! ...

Av Molly Nyberg - 27 augusti 2013 23:42


Av Molly Nyberg - 27 augusti 2013 22:57

Nu har jag tröttnat på hiss och Diss även om jag bara la ut en med det käns tråkigt så istället ska jag se ut veckans outfit!...

Presentation


Hej vi är två tjejer på 11-12 år. Vänster. Hej jag heter Molly och är 11 år, jag är medryttare på ponnyn Snövit och jag älskar hästar. Tävlar inte ännu. Höger. Hej jag heter Magdalena och är 12 år, jag äger ponnyn Blue Chip. Ska tävla i höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards